***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

19 Kasım 2009 Perşembe

ZABITA REKLAM PANOLARINI SÖKÜYOR














Çorlu Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri yol kenarlarına kaçak ve gelişigüzel kondurulmuş reklâm ve tanıtım panolarını söküyor.
Anayolların kenarlarına İlan ve Tanıtım Yönetmeliği’ne aykırı bir şekilde konulan reklâm ve tanıtım panoları görüntü kirliliği yaratarak şehir estetiğini olumsuz yönde etkiliyor. Zabıta Müdürlüğü ekipleri bu sorunu çözmek amacıyla bir çalışma başlattı. Öncelikli olarak Türkgücü Köyü Mevkii’nde ve Çerkezköy Yolu’ndaki reklâm ve tanıtım panoları sökülürken çalışmaların ilçe genelini kapsayacak şekilde genişletileceği kaydedildi.
Zabıta Müdürü Birol Uçar, yaptığı açıklamada yol kenarlarında görüntü kirliliğine neden olan ve sürücülerin görüş alanını daraltarak trafik akışını olumsuz yönde etkileyen reklâm ve tanıtım panolarının söküldüğünü belirtti. Karayolları Müdürlüğü’nün de talebi doğrultusunda Çorlu’nun İstanbul, Çerkezköy, Tekirdağ ve Edirne istikametlerindeki giriş yollarında bulunan reklâm ve tanıtım panolarının söküleceğini söyleyen Uçar, panoları asan firma yetkililerinin uyarıldığını ifade etti. Ana arterlerde görüntü kirliği yaratan reklâm ve tanıtım panolarının yeşillendirilen alanlarda bulunan fidanların gelişimini de olumsuz yönde etkilediğini söyledi. Söz konusu panoları asan firmalarının kira bedelleri ödemediğini ve birçoğunun da kaçak olduğunu vurgulayan Uçar, yapılan denetimlerin ardından Çorlu’daki bütün kaçak panoların kaldırılacağını ve yenilerinin kurulmasına izin verilmeyeceğini sözlerine ekledi
HABER VE FOTO:ONUR EREN

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...